T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ZONGULDAK / ALAPLI - Karşıyaka Ortaokulu

Haberler

Ock

Eko Okul Timimiz çalışmalara hazır.

Ock

Öğrencilerimiz a tık kağıtlardan origami tasarladı.

Ock

Öğrencilerimiz gazete kağıtlarından kolj çalışması yaptı.

Ock

Öğrencilerimiz; Canva programı aracılığıyla çöplerin çeşitlerine göre kaç yılda yok olduklarını anlatan afiş tasarladılar.

Ock

Öğrencilerimiz hangi materyallerin geri dönüştürüleceğini araştırdılar. Daha sonra her sınıf kendi geri dönüşüm kutusunu tasarladı.

Ock

Bu anket; Karşıyaka Ortaokulu öğrenci, veli ve personellerinin çevre bilincinin saptanması ve geri dönüşümle ilgili farkındalık oluşturmak amacıyla hazırlanmıştır. Anketimize 26 kişi katılmıştır.

Anket sonucu için tıklayın.

Ock

Ock

“Eko Okul nedir?” temalı panomuzu Eko Tim ve gönüllü öğrencilerimizle birlikte hazırladık.

Ock

Karne öncesi öğrencilerimizin keyifli ve öğretici bir hafta geçirmeleri için sanatsal, sportif ve bilimsel faaliyetlerle planladığımız Dönem Sonu Etkinlik Haftamızdan kareler..

Ock

"Dilimizin Zenginlikleri Projesi" kapsamında, öğrencilerimizin dilimizin zenginliklerini tanıması, kültür taşıyıcısı olan sözcüklerimizle buluşması, buna bağlı olarak da dili iyi kullanma ve düşünce dünyalarını geliştirmelerine yönelik çalışmalar yaptık.

Ara

TEKNOFEST 2024 teknoloji yarışmalarına başvurular başladı. Yeni adresi Adana olan TEKNOFEST heyecanı 75 Milyon TL ödül ve malzeme desteğiyle kaldığı yerden devam ediyor.

Prestijli yarışmalarda, yüksek performanslı projelerle “Gelecek Sensin”

Ara

İl Milli Eğitim Müdürlüğümüzün organizasyonu ile Kozlu trafik eğitim parkında düzenlenen trafik eğitimine 6.sınıf öğrencilerimizle katıldık.‍️️#TrafikteHerYılDahaİyiye

Ara

İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen "Harezmi Eğitim Modeli" projesi kapsamında 22 kasım tarihinde 5.sınıf velilerimize yönelik  bilgilendirme toplantısı yapıldı.

Eğitim öncesinde okulumuz öğretmenleri Nurşen Duygu Sazoğlu (İngilizce), Murat Turhan(Sosyal Bilgiler),  Enis Sarı(Bilişim Teknolojileri), Vahit Uludağ ( Fen Bilimleri)  Necati Uslu (Matematik) , İbrahim Özkan(Beden Eğitimi)  5/A ve 5/B  sınıf öğrencilerilerine yönelik eğitimin içeriği ile ilgili bilgilendirme toplantısı yapmış ve katılım sağlayan öğrenciler belirlemiştir.

Programa katılım tamamen öğrenci talepleri ile gerçekleşmiş olup, eğitim saati olarak  Çarşamba günleri 15.30 olarak belirlenmiştir. 2 ders saati olarak planlanan eğitimde ders öncesi görevli olan öğretmenler, hazırlık toplantılarını gerçekleştirmektedir ve öğrencinin derste aktif katılımı sağlanması ile  tamamlanacak olan ders sonrasında ise değerlendirme toplantıları yapılmaktadır.

Ara

Harezmi Eğitim Modeli ile bu hafta Bilgi İşlemsel Düşünme yoluyla Problem Çözme Becerileri üzerine algoritmik düşünme etkinliklerine yer verdik.

Çocuklar bilgi işlemsel düşünme ile hem okul hem de okul dışındaki hayatlarında kullanabilecekleri bir çok beceri ve öğrenme davranışı geliştirirler. 

Bu beceriler mantık , algoritma ,ayrıştırma ,örüntü ,soyutlama ,genelleme ,kodlama,programlama, değişkenleri kullanma ve değerlendirme olarak sıralanabilir.

Bunun yanı sıra çocuklarda yaratıcı düşünme ,transfer edilebilir beceriler ve öğrenme davranışları gelişir.

Bilgi İşlemsel Düşünme,problemlerin formülleştirilmesi,analiz edilmesi ve çözülmesi için analitik ve algoritmik yaklaşımları kullanmayı amaçlar. 

  • Neden-Sonuç İlişkisi 
  • Analitik Düşünme 
  • Problem Çözme 

Ara

Öğrencilerimizin akademik gelişimlerini takip etme amaçlı uyguladığımız Kazanım Değerlendirme Sınavında her sınıf düzeyinde ilk üçe girerek derece elde eden öğrencilerimizi kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Kazanım değerlendirme sınavı ile öğrencilerimiz kendilerini test edebilme, eksiklerini kapatabilme ve çalışma stratejisi geliştirebilme imkanları buluyor..