T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ZONGULDAK / ALAPLI - Karşıyaka Ortaokulu

Haberler

Nis

Heyecanla, umutla, coşkuyla... Nice 23 Nisan'lara... 

Türkiye Büyük Millet Meclisimizin kuruluşunun 104. yılında 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı gururla kutluyoruz.

Tüm çocuklarımızın “23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı” kutlu , yarınları mutlu olsun.

Nis

Türkiye Büyük Millet Meclisimizin kuruluşunun 104.yıl dönümü kapsamında ilçemizde düzenlenen yarışmalarda kompozisyon ve şiir dalında ️derece elde ederek bizleri gururlandıran öğrencilerimizi kutluyoruz.#23Nisan

Nis

TUBİTAK tarafından bu yıl 18.si düzenlenen 2204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması'nda Okulumuzu 'Bir Bardak Çayın Değeri' adlı projeyle Ankara Bölge sergisinde temsil eden danışman öğretmenimiz Hale Hitit ve öğrencisine final yolunda başarılar diliyoruz.

Ülkemizin araştırma ekosistemine değer üretmek için ben de varım diyen öğrencimize teşekkür ediyoruz!

Nis

 

Eğlenirken öğrenmeyi, yenilikçi fikirlerle farklı bakış açılarını yaparak yaşayarak desteklediğimiz Harezmi Eğitim Modeli dersinde bu hafta ısınma etkinliklerinin ardından öğrencilerimizin  ‘Hayatın İçinden Sorun’ olarak seçtiği  ‘Kitap Okumayı nasıl daha kalıcı ve keyifli hale getirilebiliriz ?  problem durumunun nedenlerini, sonuçlarını ve çözüm yollarını miro uygulaması üzerinden zihin haritası yoluyla sembolize etti.

Nis

TUBİTAK 2204-B Ortaokul Öğrencileri Bilimsel Araştırma Projeleri Yarışması’nda "Bir Bardak Çayın Değeri" adlı projeyle ön değerlendirme aşamasını geçerek Ankara bölge sergisine katılmaya hak kazandık.

İngilizce öğretmenimiz Hale Hitit ve öğrencilerini tebrik ederek TÜBİTAK 2204-B Ortaokul Öğrencileri Bilimsel Araştırma Projeleri Yarışması 2024 Finalleri’nde başarılar dileriz.

Mrt

Harezmi Eğitim Modeli kapsamında bu hafta öğrencilerimizle ağaç diyagramı tekniği kullanarak belirlediğimiz his cümlesi üzerinden problemin neden oluştuğunu tespit etmeye çalıştık.

Nedenleri bir ağaç çizilerek dallarına önem sırasına göre not ettik bu sayede sorunu görselleştirerek ,sorunu anlamayı ve  bağlantıları görmeyi kolaylaştırdık.

Bu yöntem çocukların çizim de yapmasını sağladığı için görsel hayal güçlerini destekliyor ,bağlantıları daha kolay fark edebilmelerini sağlıyor.

 

Mrt

Mrt

Öğrencilerimiz ünlü ressamların resimlerini seçtiler ve atık malzeme kullanarak yeniden yaptılar. Okul panomuzda resimleri sergiledik.

Mrt

Sanal sergimiz için bağlantıyı tıklayın.

https://www.artsteps.com/view/65ba90c5421a725f5cba76ab?currentUser

 

Mrt

Öğrencilerimiz ünlü ressamların hayatlarını araştırdılar. Resimlerini incelediler. Tablolarından bir tanesini seçerek atık materyalleri kullanarak yeniden tasarladılar.

Mrt

Ortak ve işbirlikçi çalışmamız kelime bulutu etkinliğidir. Öğrencilerden e-Twining projemizi tek kelimeyle özetlemelerini istedik. Etkinliği Mentimeter aracında oluşturduk. Bağlantı için tıklayınız.

https://www.mentimeter.com/app/presentation/al8fxe6ww94oumvf3wxqoiz5dshup4w8/y2sc8w4vqa4p

Mrt

Ortaklarımızla birlikte Kandinsky ‘in “Yellow Red Blue” tablosunu seçtik. Öğrencilerimizle birlikte atık malzemeleri kullanarak tablonun bir kısmını tamamladık.

Mrt

Öğrencilerimiz projemiz kapsamında Canva programını kullanarak logo tasarladılar. Daha sonra okulumuzda bir anket uygulayarak logomuzu seçtik. Ortaklarımızın da hazırladığı logolarla birlikte anket şeklinde oylamaya sunduk. Anketimiz için bağlantıya tıklayınız.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd-S_7m0E0U99mNmXYy6TLhNQ5UNMDyhNzAm7FfTdMCmXzBIg/viewform

Mrt

Öğrencilerimiz projemiz kapsamında Canva programını kullanarak afiş tasarladılar. Daha sonra okulumuzda bir anket uygulayarak afişimizi seçtik. Ortaklarımızın da hazırladığı afişlerle birlikte anket şeklinde oylamaya sunduk. Anketimiz için bağlantıya tıklayınız.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd-S_7m0E0U99mNmXYy6TLhNQ5UNMDyhNzAm7FfTdMCmXzBIg/viewform

Mrt

Öğrenci ve Öğretmenlerimizin katılımıyla tanışma toplantısı düzenledik.